قیمت یخچال بدون برفک
نوشته شده توسط : jaheshland

برای احساس از نحوه فروش و اینکه ارزانترین یخچال فریزر امرسان بدون برفک جدید ایرانی کدام است به اطلاعات زیر مراجعه شود. بها طبق آخرین لیست قیمت کمپانی امرسان بوده و برای مصرف کننده گان تنظیم شده است.


امرسان یکتا از شرکتهای ایرانی است که کار آن تولید انواع لوازم خانگی کبیر است. مهمترین تولیدات این گردآور به یخچال فریزر تعلق دارد. یخچال فریزرهای قیمت یخچال بدون برفک تولیدشده این شرکت یا بدون برفک است یا بابرفک. هدف ما از این نوشتار توضیحاتی در پیوستگی با قیمت ارزانترین یخچال های امرسان است ولی ما کلیه قیمتهای یخچال فریزر امرسان را بر اساس لیستی می گوییم که طبق قیمت منظم شده است.

محصولات بدون برفک امرسان
همانطور که در بالا هم اشاره ای کردیم، امرسان تولیدکننده کبیر انواع یخچال فریزر است که نزدیک 90% تولیدات آن بدون برفک و 10 درصد آن با برفک است که مربوط به یخچال بالا فریزر امرسان است. یخچال، فریزر بالا در 3 مدل تولید می شود:

یخچال بالا فریزر 14 فوت امرسان
یخچال بالا فریزر 17 فوت امرسان
یخچال بالا فریزر کلاسیک امرسان
یخچال بالا فریزر 18 فوت امرسان
یخچال زیر فریزر هم که به یخچالهای کشودار یا کمبی سرشناس هستند نیز تنوع زیادی دارنند که انواع آن را اسم می بریم:

یخچال 20 فوت امرسان
یخچال 22 فوت امرسان
یخچال فریزر 27 فوت امرسان
یخچال فریزر 22 فوت امرسان با 4 کشو فریزر و عملکرد بدون برفک و داشتن آبسردکن یکتا از پرفروش ترین یخچال فریزر امرسان ایرانی است. اگر در باره ارزانترین یخچال کبیر اطلاعاتی بخواهید باید گفت که یخچال فریزر 27 فوت امرسان که پهنا 80 دارد و از یخساز خودکار نیز بهره می برد باید حرف زد

انواع یخچال فریزر امرسان

ارزانترین یخچال فریزر امرسان کدام مدلها هستند؟
امرسان هم همانند کل تولیدکننده گان ایرانی حائز تنوع محصولی است. محصولات امرسان، علاوه بر یخچال و فریزر دارای لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز صفحه ای و مبله و ظرفشویی نیز هست اما مهمترین تولیدات امرسان در حال آماده به یخچال فریزر تعلق دارد. بیشترین فروش یخچال فریزر امرسان نیز به یخچال تعلق دارد. ارزانترین یخچال فریزر امرسان به ترتیب ذیل می باشد:

یخچال بالا فریزر 14 فوت
یخچال بالا فریزر 17 فوت
یخچال ذیل فریزر 20 فوت
یخچال پایین فریزر 22 فوت
یخچال پایین فریزر 27 فوت
یخچال فریزر دوقلو امرسان
یخچال فریزر ساید امرسان
یخچال 5 فوت امرسان
محصولات فوق حائز رنگبندی های متفاوتی هستند. یکسری از محصولات دارای رنگبندی قرمز و طوسی و آبی و مشکی هستند و بعضی سایر دارای رنگبندی سفید و نقره ای هستند. يخچال فريزر کلاسیک بالا زیر امرسان از نوع بالا فریزر هستند با اندازه های 16 و 18 فوت.





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: